تبدیل به احسن

مرکز خرید و معاوضه فرش

فرش های خود را مطابق میل خود معاوضه نمایید یا به فروش برسانید - گالری دهقانی خریدار و همراهی منصف و مطمئن.

خرید و معاوضه انواع فرش دستبافت در گالری فرش دهقانی

چرا تعویض فرش

دلایل متعددی وجود دارد که لازم می دانید فرش خود را عوض کنید و تغییر در دیزاین محیط زندگی و کار خود ایجاد کنید، برخی از این دلایل عبارتند از:

تغییر سایز فرش: استفاده از مبلمان (نظیر مبل استیل، کاناپه، میز و صندلی و …) فضا را برای فرش های دستبافت بزرگ کمی تنگ کرده اند، از این رو بسیاری به دنبال استفاده از قالیچه با ابعاد کوچک به جای فرش های بزرگ هستند. گاهی شما نیاز دارید فرش دستبافت بزرگی را به فرش های کوچکتر و یا برعکس تبدیل کنید تا چیدمان شما بهتر جفت و جور شود.

تغییر رنگ و مدل فرش: رنگ و طرح فرش تاثیر شگرفی در دکوراسیون فضا دارد و نیاز به تنوع و تکثر ویژگی تامل برانگیز و البته ارزشمند است. گالری دهقانی با فراهم کردن امکان تعویض به این خواسته به حق شما احترمام می گذارد.

فرش دستبافت به جای ماشینی: بسیاری تصمیم می گیرند به جای فرش ماشینی از فرش دستبافت استفاده نمایند. این انتخابی ارزشمند و در حمایت هویت ایرانی است. متاسفانه در گالری فرش دهقانی امکان تحویل فرش ماشینی وجود ندارد، لذا مناسب است ابتدا فرش ماشینی خود را به روش های مختلف به فروش برسانید و پس از آن گالری دهقانی با نفیس ترین فرش های ایرانی در خدمت شما خواهد بود.

تبدیل به احسن: تبدیل فرش کهنه با فرش نو و استفاده از فرش های دستبافت مرغوب تر و با کیفیت تر از جمله دلایل تعویض فرش است.

علت تعویض شما هر چه باشد، گالری فرش دهقانی از مورد اعتماد ترین گزینه های شما خواهد بود.

گالری فرش دهقانی

چرا فروش فرش

عمده ترین افرادی که اقدام به فروش فرش می نمایند، صاحبین اصلی فرش یعنی بافندگان هنرمند کشورمان هستند که دیریست افتخار خدمت گذاری به این عزیزان را داشته و خواهیم داشت. 

با این وجود فرش دستبافت ایرانی سرمایه ای گرانقدر است که با گذشت زمان روز به روز بر ارزش آن افزوده می گردد. اگر شما از جمله کسانی هستید که به این هنر اصیل به عنوان سرمایه گذاری نگاه می کنید و یا به هر دلیلی نیاز به فروش فرش دارید هر زمان اراده نمایند این سرمایه به راحتی به نقد تبدیل می گردد.

کارشناسی و خرید فرش های خود را به گالری فرش دهقانی بسپارید.

تماس با کارشناسان گالری جهت فروش و یا معوضه فرش

درخواست فروش و یا معاوضه

لطفاً فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید، می توانید تصاویری از فرش یا تابلوفرش را نیز ضمیمه کنید. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.


    فروشمعاوضهفروش یا معاوضه


    1245
    تعداد سفارش های انجام شده

    نظر برخی از مشتریان و همراهان